Postoji mnogo načina da prikupite finansiranje za svoje ideje, proizvode, kampanje. Crowdfunding predstavlja alternativni model finansiranja, ali i mnogo više od toga. Kroz crowdfunding možete da zatvorite finansijski jaz u ranim fazama razvoja ideje ili projekta, da testirate svoju ideju u zajednici ili izgradite svoju zajednicu. Kovanica crowdfunding nastala je kombinacijom engleskih izraza “crowd” (grupa, gomila) i “funding” (finansiranje). U današnje vreme ideje su vrednije od novca. Dobra ideja u kratkom roku nekoga može učiniti milijarderom, društveno odgovornim uzorom ili uspešnim inovatorom. Međutim, doći do finansijskih sredstava za njenu realizaciju nije uvek tako jednostavno. Crowdfunding, kao vid grupnog finansiranja, može vam u tome pomoći. Promovisanje ideje iz bilo koje oblasti, kroz dobro koncipiranu kampanju putem određenih internet platformi, onim najistrajnijima pruža mogućnost sticanja željenog početnog kapitala.
Više o ovakvom načinu finansiranja projekta bilo je govora na radionici održanoj u Caritasu Aleksinac 13. decembra 2018. godine, u okviru projekta Inkubator za mlade. Radionicu su vodili predstavnici Proaktiv tima – Nenad Stojanović, Milan Babić i Dragan Miljković.
Komentari